Service och säkerhetstänk

Kortfattat

MÅLGRUPP

Medarbetare och chefer i verksamheter som möter kunder, besökare, klienter eller patienter

OMFATTNING

Hel- eller halvdag

PRIS

Kontakta oss för offert

Service och säkerhetstänk

Målet med utbildningsinsatserna är att göra era medarbetare medvetna om de risker och situationer som kan uppstå, samt förbereda dem på hur de kan tänka, bemöta och hantera dessa ibland besvärliga situationer. Vi vill förmedla hur viktigt det förebyggande arbetet är och hur man på bästa sätt arbetar i era lokaler för att gäster och medarbetare ska känna sig trygga. När service och säkerhet går hand i hand lyfter vi tillsammans er verksamhet till oanade höjder.

Utbildningen innehåller följande:

• Förebyggande åtgärder

• Människan och kroppsspråket

• ”Magkänsla” och hur kroppen reagerar vid akut stress

• Bemötande/kommunikation

• Verbal konflikthantering och mental förberedelse

• Utmaningar och incidenter som kan uppstå i era lokaler

• Rutiner vid akuta händelser- informationsspridning internt

• Service och säkerhetstänkande

• Hur medarbetare och anställa kan arbeta för att skapa en trygg och säker arbetsplats

Be om en offert!

Fyll i dina uppgifter här nedanför så kontaktar vi dig så snart vi kan.

 

Säker Kompetens

Vi vill gärna ge er en tydlig prisuppgift. Välj den utbildning ni är intresserad av i rullisten och beskriv gärna vad ni efterfrågar, exempelvis antal kursdeltagare och när i tiden ni önskar genomförande.